perjantai 21. helmikuuta 2014

Tän viikon fiiliksiä

Tällä viikolla on ollu kyllä jotenkin tosi vetämätön olo. Tiistaina ei olis yhtään huvittanu juosta, mutta päätin sit kuitenkin lähteä. Juoksin 5,4km vaikka juoksuohjelmassa oli 7 km, mutta juoksin aika kovaa, kun hyvin kulki. Ja onneks sit lähdin ku tuli tosi hyvä fiilis.

Keskiviikkona olin spinnissä. Harmittaa, kun nykyään ehdin käydä siellä niin harvoin! Se oli ennen se mun ykköslaji ja edelleenkin tykkään hirveesti! Kannattaa kokeilla :). Siinä saa tehdä ihan oman kunnon ja fiiliksen mukaan ku ite määräät vastuksen :)

Eilen ei sit taas kulkenu oikein mikään. Mun oli tarkotus juosta joogaan, mutta tajusin sit unohtaneeni kaapin lukon. Elixiassa on omat lukot nykyään, ni en olis saanu kaappia kiinni, ni ei auttanu ku hakea kotoa ja mennä bussilla Taliin. Joogassakin olin jotenkin supertönkkö... Ja juoksu kotiin ei kulkenu ollenkaan. Tuntu jalat ihan puupökkelöiltä ja vauhti oli superhidas. Olin kyllä syöny ruuan jo neljältä ja sit vasta puol ysin aikaan lähdin juoksemaan, niin saatto sekin vaikuttaa ja vaikuttikin varmaan. Mutta kyllä ärsytti. Tänään ja huomenna sit onkin lepoa ja sunnuntaina pitkä lenkki, kymppi tai vähän reilu pitäs juosta :)

Että semmosta tällä viikolla. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoit :)