perjantai 21. maaliskuuta 2014

Lenkki joka jäi tekemättä

Heippa!

Eilen oli tarkotus käydä lenkillä koulun jälkeen, mutta nyt kävi niin, että en vaan ehtinyt. Olin himassa vasta yhden maissa ja aivan järkky nälkä, joten pakko oli tehdä lounasta. Ennen ku olin oikeesti syöny ni kello oli jo yli puol 2 ja mulla ei oo asiaa juoksemaan, jos ei ruuasta ole kulunut vähintään kahta tuntia.

Jäin sitten tekemään kouluhommia, koska ens viikolla on paljon duunia ja semmatyön deadline, joten oli pakko vähän priorisoida. Kaveri oli ihana ja korjas mun seminaarityötä ja käytiin sitä sitten vielä yhdessä läpi ja sit olikin jo aika hakea lapset. Normitilanteessa olisin mennyt sitten illalla, kun ukko on kotona ja eilen olis ollut myös joogapäivä, mutta koska oon huomiseen vielä yh:na niin ei onnistunut sekään. Ärsyttää, mutta joskus näin. Ja okei, rehellisyyden nimissä, ei se ilma kyllä illalla kauheen houkutteleva ollut :D

Eipä sillä, yleensä jos on juoksupäivä, ni se juoksupäivä on säässä kuin säässä. Talvella juostiin kaverin kanssa ihan kunnon pakkasissakin kuten kuvasta näkyy. Se on vaan asenne -ja varustelukysymys ;)

Pakkasakka lenkillä :)

 Huomista lenkkiä odotan kovasti. Ei olla mun juoksukaverin kanssa päästy moneen viikkoon juoksemaan yhdessä, kun mä olin kipeenä ja sitä ennen ei aikataulut natsannut. Kaverin kanssa juoksu on kyllä niin paljon kivempaa, vaikka välillä on siistiä juosta yksin ja kuunnella lempimusaa <3. Onneks mulla on monta ihanaa ystävää, joiden kanssa voi juosta ja samalla saa juorutkin vaihdettua ;). Huvittavaa muuten, että ei sitä vielä joskus todellakaan ajatellut lenkkiä osana synttärijuhlintaa. Joskin vietettiin me yhden kaverin synttäreitä viime kesänä purtsilla mäkitreeneissä :D

Musiikista puheenollen. Kuuntelin eilen junassa matkalla kouluun Haloo Helsinkiä (olin keikalla viime kuussa ja tykästyin kovasti). Aurinko paistoi ja kuuntelin Hetki on kaunis- biisiä ja tuli jotenkin superonnellinen olo <3. Aamu oli menny hyvin, vaikka oli kaikki edellytykset, että myöhästytään, mutta lapset olikin reippaita ja hyvin ehdittiin.

Mutta nyt on pakko keittää kahvit ja jatkaa semmatyön viimeistelyä. Kirjottelen varmaan taas sunnuntaina miten lenkki sujui (vika lenkki kakskymppisenä ;)) :)

Laitan loppuun vielä kuvan mun rahkaherkusta; mansikkaa, banaania ja rahkaa:


Ihanaa viikonloppua!

T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoit :)