tiistai 8. huhtikuuta 2014

Hyviä uutisia!!

Heipparallaa :)

Täällä on hymy korvissa, kun sain tietää, että lähtöryhmän vaihto onnistui ja me päästäänkin kaverin kanssa juoksemaan yhdessä!!! Ihan parhautta!

Tulin hetki sitten lenkiltä. Aluksi sää oli jotenkin tosi viileä ja pilvinen, mutta en varmaan varttiakaan ollu juossut, kun aurinko alkoi paistaa. Lisäsin viikonlopun Tähdet,tähdet- ohjelman innoittamana Iron Maidenin Run to the Hills- biisin soittolistalle (Irina veti sen siis sunnuntaina niiin loistavasti!) ja se kyllä toimii juoksubiisinä! Miksi ihmeessä se ei ole ollut mun listalla aiemmin?! Musiikista saa kyllä niin paljon voimaa lenkillä. Just kun meinas mäkeen vähän vauhti hyytyä ni Britney sanoo korvaan "You better work, B*itch!", ni sai siitäkin boostia, vaikkei toi Britney kyllä muuten oikeen iske ;).

Kuvassa mun lenkin viimenen kunnon mäki, jossa tykkään aina vetää viimesetkin mehut itestäni. Sykkeet oli tuon jälkeen 189 :D. Juoksin siis 10,5km ja keskivauhti 6.06min/km. Jotenkin toi vauhti oli helpompaa jo ku viime viikolla...? Lenkin päälle sitten haasteet, ni eiköhän päivän treenit ollu siinä. Joskin venytellä tarttee vielä...

Eilen kävin ostamassa eväitä pitkikselle:

Vadelmaa ja appelsiinia 
Noi glukoosipastillit on mulle aika toimivia. Kokeilin joskus geelejäkin, mutta ei ollu ihan mun juttu. En tosin jaksanut alkaa kokeilemaan montaa eri merkkiä ja makua. Niitä on kuulemma suklaan makusenakin ;).

Nyt on vasta tiistai ja mä odotan jo kovasti viikonloppua. Viikonlopussa yhdistyy mun kaksi lempparitapaa ladata akkuja: lenkki ja keikka!!! Onhan siinä pitkiksen ja keikan välillä monta tuntia, ni jaksaa sitten siellä jorailla ;). Ja junassahan voi ottaa vaikka tirsat.

Aurinkoista päivää :)

T

3 kommenttia:

  1. Kiva, että ootte samassa ryhmässä, niin pääsette juoksemaan yhessä! :)

    VastaaPoista
  2. Ihan huippua päästä juoksemaan yhdessä, kun ollaan yhdessä treenattu :). Kivaa päivää! Sä taidat olla siellä alkupään lähdöissä?

    VastaaPoista
  3. Mä oon aikoinani osallistunut rullaluistelumaratonille ja mulla oli myös noista glukoosipastilleja siellä. Hyvin toimivat mullakin. :) Geelejä en ole kokeillut, mutta kuulostaakin aika ällöltä. :D

    VastaaPoista

Kiva, kun kommentoit :)