maanantai 5. toukokuuta 2014

HCR-viikko ja suunnitelmia

Nyt alkaa kyllä olla fiilis niin katossa! Kova on into viivalle ja juoksemaan elämäni toinen puolikas! Pari lyhyttä lenkkiä tällä viikolla vielä ohjelmassa, joista eka tänään illalla. Toivottavasti sää olis vähän mukavampi lauantaina!

Kovasti olen tässä myös pohdiskellut jo aikaa HCR:in jälkeen. Joku uus tavote tarttis saada, vaikka pari viikkoa ajattelin kyllä ottaa vähän iisimmin ja enemmän fiilispohjalta. Käydä vaikka jossain jumpassa pitkästä aikaa! :)

Mietinnässä oli, että josko lähdettäis Tallinnaan juoksemaan puolikas syyskuussa, mutta voi olla, että sen kanssa ei nyt aikataulut mene yksiin. Sitten on tietty se Rantakymppi, johon mulla on viime vuodesta ilmottautuminen voimassa, mutta jotenkin tuntuu, ettei se kymppi nyt riitä tavotteeksi, vaikka kiva olis sillekin matkalle nopeutta treenata.

Ja kyllä. Mulla on alkanut myös viime aikoina mielessä pyörimään ajatus maratonista. Vaikka mä oon kyllä jotenkin aina ollut sitä mieltä, ettei musta siihen ole. En jaksa, pysty enkä kykene. Mutta mistä mä sen toisaalta voin tietää, jos en kokeile? Enhän mä uskonut puolikastakaan juoksevani, mutta juoksin kuitenkin.

Oon nyt sitten tässä pähkäillyt, googletellut, kysellyt tutuilta ja kaikin päin pyöritellyt asiaa mielessäni ja päädyin siihen, että mun uusi tavote on juosta maraton lokakuussa. Treenit on kuitenkin jo sen verran hyvässä vauhdissa, ni eikö tästä nyt sitten olis hyvä vaan jatkaa treenejä maraton mielessä? Tapahtuma on vielä auki, kaksi vaihtoehtoa on viikon välein lokakuussa, ja päätän sitten piakkoin kumman valitsen, riippuu vähän siitä saanko houkuteltua mulle kaverin mukaan tähän seikkailuun :)

Nyt sitten saa kokeneemmat puuttua peliin, jos tää suunnitelma vaikuttaa tuhoon tuomitulta ja kaikki vinkit otetaan vastaan.

Aikatavoitetta mulla ei ole. Mun tavoite on päästä sen maaliviivan yli, mieluiten juosten, kontatenkin jos ei muuhun kykene ;).

Sitten ei auta kun toivoa, että paikat kestää ja pystyy treenaamaan kohti tavoitetta...

3 kommenttia:

  1. Vau, upeita suunnitelmia ;)! Mähän juoksin ekan maratonin niin, että treenasin eka ekalle puolikkaalle (HCR 2011) ja sitten vaan jatkoin juoksemista, ja niin, että yksi pitkä 15-20km lenkki oli ohjelmassa. Loppuvuotta kohden juoksin pari 22km ja yhden 24km, ja niillä maraton taittui aika kivasti sitten syyskuussa Espoossa! ;) Eli mitenkään mahdotonta se ei ole ;)

    Mut nauti nyt ensin HCR:sta :)! Missä ryhmässä ootkaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, nautin! Sit vähän iisiä ja uuteen nousuun :). Mä oon vitosessa

      Poista
    2. Ja olispa hauska törmätä siellä :)

      Poista

Kiva, kun kommentoit :)