perjantai 20. kesäkuuta 2014

Korvaavia treenejä

Moikka!
Oon tän viikon pitänyt taukoa juoksusta ja treenannut sitten muilla tavoilla. Tiistaina poljin kuntopyörää ( se oli aika tylsää) reilun 30 min ja tein salitreenin päälle. Treenatessa ei sattunut, mutta esim bussista noustessa, kun lähdin kävelemään mennessä ja tullessa, lonkkaan sattui pirusti. Keskiviikon pidin lepoa ja lonkkakaan ei hirveesti vaivannut, ainoastaan jalkojennostot tosta haasteesta jouduin jättämään pois.

Eilen olin spinnissä! Oli kyllä niin loistava tunti, että meinas itku tulla treenin jälkeen! Tunnilla oli 3x 8 minsaa mäkeä ja välissä tasamaapätkää. Mun aikatauluun on viime aikoina parhaiten sopinut vaan EasyXycling-tunnit (silloin harvoin kun oon edes ehtinyt) ja siellähän ei tommosia mäkipätkiä ole.Tänään olin sitten vielä saman ohjaajan fitball-tunnilla ja päälle vielä vartin venyttely. Pakko oli oikein käydä kiittämässä tunnin jälkeen ohjaajaa siitä eilisestä tunnista, kun jäi niin hyvä fiilis <3 Lonkka on alkuviikkoon nähden tosi paljon parempi ja ajattelin, että nyt otan vielä loppuviikon lepoa jos vaikka ens viikolla uskaltais kokeilla juoksuakin taas.

Toi eilinen spinni ja sen jälkeinen endorfiinipölly helpotti vähän tätä henkistä tuskaa kun ei pääse juoksemaan. Miten täydellistä tänä viikonloppunakin olis käydä juoksemassa pitkä lenkki?
Juhannusta vietetäänkin ihan kaupungissa, kun ei kelit houkutellut mökkeilemään.

Aika juntturassa on muuten jalat vielä tiistain prässistä ja sumomaastavedoista ja kyytiä sai varsinkin takareidet tuolla fitballissakin.

Mutta hauskaa juhannusta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoit :)