torstai 5. kesäkuuta 2014

Tiesittekö että juostessa voi sattua rintalihaksiin?

Mä en tienny, mutta eilen opin sitten. You live and  learn. Ja mä kun ajattelin, että onneks on lenkkipäivä, ku on yläkroppa niin pirun kipeä edelleen maanantain treenistä. Meni sitten ilmeisesti perille ainakin :D. Kyllä mä vähän mietin, että miten ihmeessä mä tänään joogaan...

Eilen kuitenkin juostiin kaverin kanssa illalla nopea lenkki. Ja se oli oikeesti nopea! Eka lenkki mulla varmaan ikinä, kun keskivauhti oli alle 6 min/km! Ihan hengästytti kyllä jo tossa vauhdissa, mutta vielä onnistuttiin juttelemaan koko matka :). Huomenna olis tarkotus juosta yksin samanlainen. Jännä nähdä pystyykö yhtä nopeesti juoksemaan, kun ei oo toinen pitämässä vauhtia vai jopa nopeemmin, kun ei tartte pystyä puhumaan ja musat tsemppaa? Huomenna selviää se sitten :) Mut oon niin fiiliksissä, että pystyin juoksemaan noin kovaa!!! Kesän ku treenaa ni eiköhän se kymppikin alle tuntiin mene elokuussa :)
Ennen lenkkiä

ja lenkin jälkeen. Pikkasen punottaa.
Saatiin muuten vikalla kilsalla oikeen kannustusta, kun juostiin joidenkin jätkien ohi ja nää alko tsemppaamaan "jaksaa, jaksaa! Ei oo enää paljon jäljellä!" Jotain muutakin ne huusi, mutta en muista mitä :D. Saatiinpa ainakin hyvät naurut, kun pojat tsemppas tätejä ;)

Mulla tais eilen kyllä mennä nesteytys vähän pieleen, koska vaikka luulin juoneeni tarpeeksi, niin illalla iski aivan hirvee hedari :(. Join illalla sitten vielä lisää, nappasin 800 Buranan ja menin nukkumaan. Heti ei kyllä saanu säryn takia unta, mutta jossain vaiheessa onneks nukahdin ja aamulla ei enää päätä särkenyt.  Toi eilinen lenkki oli kuitenkin sen verran kovatehonen (keskisyke 161 ja max 188) ja oli vielä niin kuuma, että varmasti olis vaatinut lisää nestettä, ehkä jopa jotain urheilujuomaa sen lenkin jälkeen, vaikka ei pitkää juostukaan? No, opinpa tämänkin sitten :). Tänään lisään suolaa veteen, koska voi olla, että sitäkin tuli eilen liian vähän?

Tänään on tosiaan joogapäivä, huomenna nopea seiska ja sunnuntaina rento 14 km hyvässä seurassa <3.

Uskalsin muuten eilen lähteä ihan ihmisten ilmoille niissä mun uusissa shortseissa! Oon aika ylpeä itestäni :). Painokin oli jopa taas laskenu, vaikka 1,5 vk meni liikunnatta ja herkutellessa.

Nyt mä siirryn gradun pariin, jospa jäis aikaa vaikka päiväkaffelle auringossa iltapäivällä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoit :)